Cum să îmbunătățești concentrarea și productivitatea:

15 strategii eficiente pentru adulții copleșiți de sarcinile zilnice

Acest material se adresează persoanelor determinate să nu renunțe la idealurile lor, să schimbe ceva în modul în care își gestionează timpul și în felul în care iau decizii.
Cum să îmbunătățești concentrarea și productivitatea:

15 strategii eficiente pentru adulții copleșiți de sarcinile zilnice

Acest material se adresează persoanelor determinate să nu renunțe la idealurile lor, să schimbe ceva în modul în care își gestionează timpul și în felul în care iau decizii.

Ce vei obține din acest material?
15 strategii eficiente prin care:

  • Să-ți activezi și crești concentrarea fără medicație;
  • Să-ți stabilești obiceiuri și moduri de lucru care dublează productivitatea;
  • Să-ți valorifici atuurile personale și timpul;
  • Să reții mai multă informație;
  • Să nu te mai autosabotezi așteptând motivația ;
  • Să nu te mai simți atât de copleșit de multitudinea de activități zilnice, care se adună, pe măsură ce tot amâni efectuarea lor.
  • O bază pentru planificare și organizare personală. Pentru restul pilonilor, rămâi aproape, mai am o mulțime de materiale!

Ce vei obține din acest material?
15 strategii eficiente prin care:

  • Să-ți activezi și crești concentrarea fără medicație
  • Să-ți stabilești obiceiuri și moduri de lucru care dublează productivitatea
  • Să-ți valorifici atuurile personale și timpul
  • Să reții mai multă informație
  • Să nu te mai autosabotezi așteptând motivația
  • Să nu te mai simți atât de copleșit de multitudinea de activități zilnice, care se adună, pe măsură ce tot amâni efectuarea lor
  • O bază pentru planificare și organizare personală. Pentru restul pilonilor, rămâi aproape, mai am o mulțime de materiale!
gabriela-udrea-psiholog-si-psihoterapeut-bucuresti-15-strategii-eficiente-pentru-adulții-copleșiti-de-sarcinile-zilnice-1
Alte informații despre mine, pe care nu le găsești în pagina de prezentare de pe website:
Eu am învățat și testat, pe pielea mea, orice tehnică de management al timpului, al distractorilor, pe care ți-o poți imagina.
Am eșuat în a menține multe obiceiuri și în a implementa rutine, m-am reapucat de mii de ori, m-am demotivat, până m-am perfecționat în a găsi cauze cu adevarat importante, pentru care să mă disciplinez și până am acceptat că doar cu pași mici și siguri pot construi nu doar CEVA ci TOT.
Apoi am primit confirmarea că am ADHD, adică o lipsă de dopamină (adică și de motivație) mai mare decât majoritatea, deci efort dublu, triplu ca să mă mobilizez și nu doar să supraviețuiesc, dar să și ajut alți oameni ca mine.
gabriela-udrea-psiholog-si-psihoterapeut-bucuresti-15-strategii-eficiente-pentru-adulții-copleșiti-de-sarcinile-zilnice-1
Alte informații despre mine, pe care nu le găsești în pagina de prezentare de pe website:
Eu am învățat și testat, pe pielea mea, orice tehnică de management al timpului, al distractorilor, pe care ți-o poți imagina.
Am eșuat în a menține multe obiceiuri și în a implementa rutine, m-am reapucat de mii de ori, m-am demotivat, până m-am perfecționat în a găsi cauze cu adevarat importante, pentru care să mă disciplinez și până am acceptat că doar cu pași mici și siguri pot construi nu doar CEVA ci TOT.
Apoi am primit confirmarea că am ADHD, adică o lipsă de dopamină (adică și de motivație) mai mare decât majoritatea, deci efort dublu, triplu ca să mă mobilizez și nu doar să supraviețuiesc, dar să și ajut alți oameni ca mine.
Am ales între a mă victimiza în legătură cu dezavantajul meu și a mă mobiliza și mai mult, înțelegând că eu chiar nu alerg pe același tip de teren pe care îl au ceilalți. Am încercat orice metodă cunoscută sau mi-am conceput și adaptat propriile sisteme de organizare. Între timp, aveam de înfruntat balaurul care este lipsa de concentrare și procrastinarea.
Prin prisma meseriei mele, am evaluat și lucrat cu zeci de persoane care, ca și mine, în fiecare zi, duceau lupte, nu doar taskuri. Apropo, să știi că majoritatea sunt considerați oameni de succes în cercul lor și în societate, în general.
Lucrez cu persoane ocupate, cu ADHD sau fără. Motivul pentru care îți menționez detaliile acestea, este ca să vezi că nu vorbesc doar din cele învățate și citite.
Cine nu se bate cu amânarea măcar uneori? Cine are energie și motivație pentru orice, oricând, în secolul acesta?
Daca noi putem, poți si tu! Descarcă materialul, vezi ce se potrivește pentru tine, aboneaza-te la newsletter și vei primi constant resurse gratuite, vești și susținere!
Doresc PDF-ul Gratuit
„15 strategii eficiente pentru adulții copleșiți de sarcinile zilnice”


    DaNu

    Am ales între a mă victimiza în legătură cu dezavantajul meu și a mă mobiliza și mai mult, înțelegând că eu chiar nu alerg pe același tip de teren pe care îl au ceilalți. Am încercat orice metodă cunoscută sau mi-am conceput și adaptat propriile sisteme de organizare. Între timp, aveam de înfruntat balaurul care este lipsa de concentrare și procrastinarea.
    Prin prisma meseriei mele, am evaluat și lucrat cu zeci de persoane care, ca și mine, în fiecare zi, duceau lupte, nu doar taskuri. Apropo, să știi că majoritatea sunt considerați oameni de succes în cercul lor și în societate, în general.
    Lucrez cu persoane ocupate, cu ADHD sau fără. Motivul pentru care îți menționez detaliile acestea, este ca să vezi că nu vorbesc doar din cele învățate și citite.
    Cine nu se bate cu amânarea măcar uneori? Cine are energie și motivație pentru orice, oricând, în secolul acesta?
    Daca noi putem, poți si tu! Descarcă materialul, vezi ce se potrivește pentru tine, aboneaza-te la newsletter și vei primi constant resurse gratuite, vești și susținere!

    Doresc PDF-ul Gratuit
    „15 strategii eficiente pentru adulții
    copleșiți de sarcinile zilnice”


      DaNu

      Toate drepturile rezervate © Gabriela Udrea 2023.
      Politica de confidențialitate

                 

      Toate drepturile rezervate © Gabriela Udrea 2023.
      Politica de confidențialitate